• bg1
  • bg4
  • bg5
  • bg6

Els representants catalans tornen a casa amb tres medalles de Madrid

image2En el concurs nacional de volteig 2 *, celebrat al Club Volteo Star de Madrid, el passat cap de setmana, la representació catalana va destacar  pel la seu bona actuació, tornant a casa amb tres medalles.

Targetes de Qualificació de Volteig

volteo1Per poder participar en un concurs tots els voltejadors (individuals, parelles i equips) estan obligats a portar la targeta de qualificació permanent actualitzada.

Curs Volteig organitzat per FCH

cuadrovaulting2La vocalia de Volteig de la Federació Catalana d’Hípica, organitza durant els dies 12 i 13 de març, al Centre del Cavall Aiguaviva - Girona, un curs oficial de Volteig, dirigit a monitors, longers i interessats.

Cinc medalles per Catalunya al Campionat de Espanya de Volteig

IMG 7729Un any més, l'Equip Volteig Federació Catalana torna del Campionat d'Espanya carregat de medalles.

Celebrat el curs oficial de volteig a Aiguaviva

10006633 183367052044436 1219819032215303123 nTal com estava previst el dissabte 12 i diumenge 13 de març va tenir lloc a El Centre del Cavall Aigaviva, Girona, el curs de volteig oficial, organitzat per la Vocalitza de Volteig conjuntament amb la Federació Catalana d'Hípica.

Clínic de Volteig a Can Caldés

Cartell Clínic_VolteigEl proper dia 13 de setembre, les instal.lacions de l’Hípica Can Caldés de Sant Cugat del Vallès, seran l’escenari d’un Clínic de Volteig que comptarà amb la participació de l’equip de la FCH i d’Alex Fuentes.

El volteig català triomfa a Madrid

naval16 volteoEls voltejadors catalans tornen a triomfar, aquesta vegada, a l'Open de Madrid celebrat el passat cap de setmana a Navalcarnero.

Curs Volteig organitzat per FCH

Catalunya suma quatre medalles en el Campionat d’Espanya de Volteig

Podio-Campeones-de-España-de-Volteo-2015La XIV Edició del Campionat d’Espanya de Volteig, que s’ha celebrat en el CECYL (Segòvia), ha estat molt positiu pels interessos dels genets i amazones catalans, que han sumat en aquest campionat un total de quatre medalles, amb un balanç de dues medalles d’Or i dos Bronzes.