• bg1
  • bg5
  • bg6

Torna la competició de Volteig per a la temporada 2015

Dvolteig5esprés d’algunes temporades sense competicions de la disciplina de Volteig a Catalunya, per a la temporada 2015, la Federació Catalana d’Hípica, vol comunicar que pel proper any es posarà, novament, en marxa aquesta disciplina eqüestre.

A tal efecte, i per poder començar a treballar en un calendari de proves oficials per l’any 2015, s’ha creat una Comissió de Treball que serà coordinada pel Sr. Xavier Fuertes. Agrairíem que tots aquells (Genets i Clubs) que estiguin interessats en participar i/o organitzar una prova de Volteig per a la propera temporada, us haureu de posar en contacte amb el Director Tècnic de la Federació Catalana d’Hípica, Sr. Francisco Guerra, a través del seu correu electrònic: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.