Èxit de participació al Polo

C-UsandizagaProp d'un centenar de binomis s'han donat cita durant aquest cap de setmana per participar al  CDN2 * celebrat a la pista coberta del Reial Club de Polo de Barcelona.

Diumenge de doma clàssica a Can Vila

IMG3272-VISTA-GRAL1024x576Amb fred però amb un sol esplèndid va tenir lloc aquest cap de setmana a les instal·lacions de Can Vila, Sant Esteve de Palautordera, un doble concurs de doma clàssica.

Ajornada la reunió per a interessats en Ponis DC

ponis.recLa reunió  per als interessats en la disciplina de Doma clàssica amb Ponis, convocada per al dia d'avui per la vocalia de la FCH, ha estat ajornada a causa de les condicions meteorològiques.

Nodrida participació en el primer concurs de doma clàssica de l'any al Polo

Nuria VilaLa pista coberta del Real Club de Polo obre les portes el proper cap de setmana, 17 i 18 de febrer, al primer Concurs de Doma Nacional 2 * de la temporada, puntuable per a la Copa ANCCE

CDT1 * + CDT0 * celebrats a Sant Mori

image003El diumenge al Connemara Pony Club es va gaudir d'una intensa jornada de doma clàssica en què van participar mig centenar de binomis.

Novas Reprises de Doma Classica

untitledA l'apartat de Doma Clàssica de la web, podeu trobar les novas reprises 3 i 4 per pistes de 40 x 20

Nova cita del pla d’Elits de Doma Clàssica a Barcelona

Rafael sotoAhir dilluns va començar a l'Open Sport Club del Prat de Llobregat un nou cicle de clínics i entrenaments de doma clàssica que es prolongaran fins al dijous dia 15.

Doma Clàssica a Barcelona i Girona

Connemara Can VilaDues dobles concursos territorials de doma clàssica, categories 0 * i 1 *, tindran lloc aquest cap de setmana a Catalunya, concretament a la Hípica Can Vila i al Connemara Pony Club.

Suspès el Campionat de Ponis de Doma Clàssica

desfile al podiumA causa de la falta d'inscrits la Federació ha decidit suspendre el Campionat de Catalunya de Ponis Doma Clàssica 2017