• bg
  • bg4
  • bg5

Vallromanes aplega a mig centenar de binomis en el CDT0*

inkabardajiEl Club Hípic Vallromanes va celebrar el diumenge un nou concurs de Doma Territorial que en aquesta ocasió era de categoria CDT0* i que va reunir a un total de 50 binomis que van concursar a les sis proves oficials del concurs.

La competició es va iniciar a les 09:30 hores amb la posada en marxa de la Reprise AP Sense Galops, una prova que va ser conquerida per Hugo Vilà amb Toos, amb un total de 65.150%, seguit d’Aaron Rodríguez amb Seven-Up CHV amb un total de 61.200%. Seguidament es va iniciar la Reprise AP, prova que va tenir un total de 17 participants, i on el millor conjunt va ser el format per Marina Perfecto amb Dinand Van Urkhoven amb una mitjana de 75.050%. La segona posició de la Reprise, va ser finalment compartida després de que dos binomis aconseguiren la mateixa puntuació. Claudia Morentin amb Brillante i Marina Arqué amb Noble, van obtenir una mitjana final de 71.700%, compartint d’aquesta manera la segona posició a la general. A la Reprise 1, prova amb la segona major participació del concurs, va tenir com a protagonista a l’amazona, Carla Pleguezuelos que amb Machupichu va obtenir el triomf amb un total de 67.283%, seguida d’Amelia Urrea amb Iris Re amb un total de 65.761%, tancant el podi, Eva Vilata amb Xalest, amb un percentatge final de 65.326%.

A la Reprise 2, la gran protagonista va ser l’amazona Inka Bardají, que va aconseguir la primera i la tercera posició. El seu triomf va arribar a lloms de Blaklintens Blomma que va obtenir una mitjana de 66.875%, mentre que la tercera posició va ser amb Romeo amb un total de 65.089%. La segona posició de la prova va ser per Luis Capilla amb Janosch amb una mitjana de 65.982%.

Finalment, el CDT0* es va completar amb les proves corresponents a la Reprise 3A i 4. A la Reprise 3A, va continuar el domini femení, gràcies en aquesta ocasió a l’actuació de Sara Garcia amb Descarado CXXXV, que va obtenir un total de 65.800%. La segona millor puntuació va ser l’obtinguda per Nara Aiguadé amb Impression amb una mitjana de 64.800%, tancant el podi de la prova l’amazona, Montse Blanch amb Faraon 53 amb un total de 63.600%. La darrera prova en realitzar-se va ser la corresponent a la Reprise 4, que va finalitzar amb triomf de Joel Jori amb Ramanessim’s Patron (64.444%), superant a Maria Goberna amb Furia amb un total de 61.319%.