• bg
  • bg4
  • bg5

Morgan Barbançon obté una excel.lent sisena posició en el CDI Stuttgart

morganbarbancon vitanaL’amazona catalana, Morgan Barbançon, va tenir una destacada participació aquest cap de setmana en el concurs internacional de Doma Clàssica celebrat a la localitat alemanya d’Stuttgart.

Morgan Barbançon, que competia en aquesta ocasió a lloms de Vitana en el Gran Premi Especial, va realitzar un gran concurs, superant inclús la seva millor puntuació personal. En una competició on van reunir-se bona part dels millors binomis europeus, l’amazona catalana va finalitzar en sisena posició amb una puntuació de 71.02%. La prova del Gran Premi Especial, va ser finalment per l’amazona local, Isabell werth amb Bella Rose amb una mitjana de 79.380%, seguida de la també alemanya, Kristina Sphere amb Desperados amb un total de 78.540%, mentre que el podi de el va completar la medallista olímpica, Dorothee Schneider amb Silvano, completant d’aquesta manera un podi totalment germànic.