• bg
  • bg4
  • bg5

Victòria de Beatriz Ferrer-Salat en el CDI3* del Madrid Horse Week

ferrersaltamadridEl Madrid Horse Week, va tenir accent català, gràcies el triomf de l’amazona Beatriz Ferrer-Sala a la Kür del CDI3* que s’ha celebrat aquest darrer cap de setmana. A més del triomf de l’amazona olímpica, el també català, Jordi Domingo, va poder pujar al podi, després d’obtenir la tercera posició.

Beatriz Ferrer-Salat, que competia a lloms de Sir Radjah, va obtenir el millor resultat de la prova amb una mitjana de 76.900%. L’amazona catalana, que va ser la darrera concursant en sortir a pista, va fer gaudir el gran nombre d’espectadors que es van aplegar a les graderies de l’IFEMA. Ferrer-Salat, va superar en la lluita per la primera posició a Daniel Martin Dockx amb Grandioso. El genet andalús, es va quedar amb una puntuació de 75.575%. La darrera posició del podi de la prova va correspondre el binomi català format per Jordi Domingo i Wonder, propietat de Joan Planas. El català va obtenir una puntuació final de 72.975%, una mitjana que va superar per un estret marge a l’amazona, Laura Reija que es va haver de conformar amb la quarta posició.

També cal destacar el retorn a la competició d’@Hierro, el cavall muntant per Lauro Aguiló, que després d’una aturada obligatòria, va tornar a competir a un bon nivell i confiem que properament pugui obtenir el màxim del seu rendiment.