• bg
  • bg3
  • bg4
  • bg5

Les Quadres Julivert celebren les darreres proves puntuables abans de la Final de la Lliga Catalana de Doma Clàssica

16518 10200667936520784_365830103_nLes instal·lacions de Les Quadres Julivert, a la localitat tarragonina de Riudoms, acolliran aquest cap de setmana dos concursos de Doma Clàssica, de les categories CDT0* i CDT1*, que seran la darrera oportunitat per puntuar abans de la gran final de la Lliga Catalana de Doma Clàssica que tindrà lloc el cap de setmana del 13 i 14 de desembre.

Aquesta darrera jornada, es dividirà en dos dies. El primer, que correspondrà el CDT0*, tindrà lloc el dissabte dia 6 de desembre, a on es realitzaran un total de sis proves oficials i que correspondran a les Reprises AP, AP Sense Galops, R. 1, R.2, R.3 i R.4. En quant a les proves del CDT1*, que es desenvoluparan íntegrament el diumenge, es realitzaran un total de dotze proves oficials i que correspondran a les categories de Poltres de 4, 5 i 6 anys, Benjamins, Alevins, Infantils, Juvenil 0*, Juvenil, Promoció 1, Promoció 2, Promoció 3 i Promoció 4.

Les diferents proves dels dos dies seran jutjades per Socorro Blas, com a Presidenta del Jurat, amb Eva Maria López com a Vocal i Meritxell Agramunt exercirà de Delegada Federativa.