• bg
  • bg4
  • bg5

Can Vila celebra un doble concurs de Doma Clàssica

cava acegi2Les instal.lacions de Can Vila a Sant Esteve de Palautordera, rebran aquest proper diumenge a un número important de binomis per participar en el doble concurs de Doma Clàssica, que organitza el club del Vallès Oriental i que serà de categoria CDT0* i CDT1*.

Els conjunts que decideixin participar en la categoria CDT0*, realitzaran un total sis proves oficials i que correspondran a les Reprises AP Prèvia, Reprise AP, Reprise 1, Reprise 2 i Reprise 3A i Reprise 4. En quant a la categoria CDT1*, es desenvoluparan un total de nou proves que correspondran a les categories de Benjamins, Alevins, Infantils, Juvenils 0*, Juvenils, San Jorge i les destinades a Poltres de 4, 5 i 6 anys.

El dos concursos seran jutjats pel mateix Jurat, que estarà conformat per Paquita Kriens, com a Presidenta del Jurat, amb Bàrbara Regàs, Dominique Grillot i Carlos Gracia, com a Vocals, mentre que la Delegada Federativa serà en aquesta ocasió Socorro Blas.