• bg
  • bg3
  • bg4
  • bg5

Nodrida participació en el primer concurs de Doma de la temporada en el RCPB

PepeRaga1La pista coberta del Real Club de Polo de Barcelona acollirà aquest proper cap de setmana el primer concurs de la temporada de Doma Clàssica del Club Barceloní. L’estrena es farà possible amb la realització d’un concurs nacional de categoria dues estrelles (CDN2*).

Aquest CDN2* ja ha confirmat a un total de noranta-cinc binomis arribats de bona part del territori català, i on destaca la presència de genets i amazones com Marçal Sabé, Diana Ostariz, Carlos Torrell, Kevin Roegele, Artur Àlvarez o Lauro Aguiló, entre altres. El programa oficial d’aquest CDN2* estarà integrat per un total de vint proves oficials, que es desenvoluparan durant les jornades del dissabte i diumenge dies 21 i 22 de febrer, respectivament.

En aquesta ocasió, el Jurat estarà conformat per Francisco Guerra com a President del Jurat, actuant com a vocals, María José Vignau, Yolanda Rama, Bàrbara Regàs, Socorro Blas i Dominique Grillot, mentre que la Delegada Federativa del concurs serà Meritxell Agramunt.

El Concurs de Doma Nacional** es desenvoluparà, com és habitual, a la pista coberta de l'entitat barcelonina i l’entrada al recinte hípic serà totalment gratuïta.