• bg
  • bg3
  • bg4
  • bg5

16 binomis catalans seleccionats per participar en el Programa Èlit de Doma Clàssica 2014 de la RFHE

roegeleLa Real Federación Hípica Española, a través del seu Director Tècnic de Doma Clàssica, Luis Lucio, ha donat a conèixer el llistat de binomis que participaran en el Programa Èlit de Doma Clàssica. La Delegació catalana estarà formada finalment per un total de 16 binomis, onze destinats a la categoria de Júnior, i cinc de Young Riders.

Aquest projecte: “Programa Èlit de Doma Clàssica” és una selecció dels millors binomis menors d’Espanya i conforma un punt de partida per establir estratègies de formació, selecció i integració dels binomis seleccionats en l’alta competició. La selecció d’aquests binomis és un procés obert i s’anirà actualitzant de forma continua com a resultat del seguiment tècnic que la RFHE realitzarà en competicions i seguint els criteris establerts per l’equip tècnic de la disciplina.

Per aquest projecte, la RFHE ha signat un conveni de col•laboració amb l’entrenadora britànica, Nicky Barret, que col.laborà amb la Direcció Tècnica de Doma, desenvolupant una labor d’assessorament tècnic a entrenadors i genets de les categories de Menors i que inclourà binomis de Pony Internacional, Juniors i Young Riders. A més de la selecció de binomis catalans, també es faran convocatòries provisionals del Pla de Formació i que es desenvoluparan en diversos indrets de Catalunya com són, l’Hípica Can Alzina (11 i 12 de març- 19 a 23 de Març, 26 a 30 de Març).

El llistat de genets i amazones catalans seleccionats per participar en aquest projecte són:

Kevin Roegele, Roger Comas, Claudia Costas, Anna Comas, Rai Segura, Xavier Adsera, Elena Moncayola, Sofia Argelich, Nicole Núñez, Aniel Joaniquet i Blanca Mellado (Categoria Juniors), Maria Dolors Moncayola, Josep Bassols, Antonio Laíz, Daniela Sánchez i Nuria Mas (Categoria Young Riders).