• bg
  • bg4
  • bg5

El CAVA reconegut com a Centre de Formació d’Ensenyament Esportiu

PUBLICITAT-FORMACIO PROFESSIONAL-bajaEl CAVA ha estat reconegut, per la Generalitat de Catalunya, com a Centre Privat de Formació d’Ensenyaments Esportius a Catalunya. D’aquesta manera, el club gironí, podrà impartir aquest mateix curs acadèmic els primers cicles formatius de Tècnic Esportiu en Hípica de grau mig i superior.

Aquesta aprovació suposa un considerable avançament qualificatiu pel CAVA i per l’esport hípic a Catalunya, al poder gaudir a la demarcació de Girona, amb el primer centre oficial autoritzat per impartir des d’aquest curs, els primers cicles formatius de Tècnic Esportiu de grau mitjà i superior.

Amb la incorporació de la formació en cicles formatius, el CAVA oferta per tots els genets i amazones interessats en obtenir la titulació oficial de diferents tipus de cursos intensius i extensius , sota la direcció tècnica de Víctor Álvarez. Us recordem que per poder cursar aquesta formació, els esportistes hauran de superar una prova d’accés oficial convocada per la Generalitat de Catalunya, i que està previst realitzar-se el proper 6 de març a les instal•lacions del IES Mollerussa (Lleida).