• bg
  • bg4
  • bg5

Celebrada la segona fase del Curs de Jutges Territorials de Doma Clàssica

curs1Un total de 49 persones, van participar aquest darrer cap de setmana en el Curs de Jutges Territorials de Doma Clàssica, que va estar dirigit pel Director Tècnic de la Federació Catalana d’Hípica i Jutge Internacional de 4* de Doma Clàssica, Francisco Guerra.

El curs, que arribava a la seva segona fase, es va dividir en dues jornades. La primera, que es va celebrar a la sala d’actes de la Federació Catalana de Bàsquet, va estar dirigida bàsicament a aspectes teòrics i va comptar amb les ponències de Francisco Guerra sobre Reglament i Posicionament de les notes, mentre que la ponència dirigida per la Vicepresidenta de la Federació Catalana d’Hípica, Leonor Brozgol, va estar enfocada a les funcions dels Delegats Federatius dins les competicions oficials.

curs2El diumenge, els aspirants a jutges territorials, van tenir la seva primera prova de foc. Gràcies el suport de l’Open Sports Club, que va cedir les seves instal·lacions i va organitzar un concurs social, els participants en el curs van poder jutjar en directe les evolucions dels binomis que van participar en aquest concurs. Després  de la finalització de la segona fase, amb la realització d’un examen, els participants que aprovin, s’enfrontaran a la tercera i definitiva part del curs i que seran les pràctiques en concursos.