• bg
  • bg4
  • bg5

Doble concurs de Doma Clàssica a Cubelles i Torredembarra

ainhoaamatLa Doma Clàssica tindrà un especial protagonisme aquest cap de setmana a Catalunya. A més del CDI4* de Can Alzina, es realitzaran un parell de concursos més de la disciplina de categoria Territorial 0* que tindran lloc a les localitats de Cubelles i Torredembarra.

El dissabte es celebrarà a les instal.lacions del C. H. Cubelles el primer CDT0*, que tindrà un total de sis proves oficials, i que correspondran a les Reprises AP Sense Galops, R. AP, R.1, R.2, R.3A i R.4. En aquesta ocasió, el jurat estarà format per Socorro Blas com a Presidenta del Jurat, amb Carlos Gracia com a Vocal i Meritxell Pontes, exercint de Delegada Federativa.

Per la seva part, el CDT0* de Torredembarra, que es realitzarà el diumenge dia 30 de març, també es celebraran el mateix número de proves oficials, i que tindrà les següents proves: Reprise AP Sense Galops, R. AP, R.1, R.2, R.3A i R.4. En aquest concurs, el President del Jurat recaurà en Carlos Gracia, Dominique Grillot exercirà de Vocal, mentre que la Delegada Federativa en aquesta ocasió serà Meritxell Agramunt.