• bg
  • bg4
  • bg5

Doble concurs de Doma Territorial

CDTO Omega_13_octAquest proper cap de setmana es celebrarà un doble concurs de Doma Clàssica, que es celebraran a Can Alzina i en el Rosper, i que serà en ambdós casos de categoria CDT0* i es disputaran durant la jornada del diumenge.

A Can Alzina, on retornarà la competició després de l’excel.lent concurs internacional realitzat recentment. En aquesta ocasió, les instal.lacions de Polinyà acolliran una nova prova territorial de Doma Clàssica i que serà de categoria CDT0*. Els participants en aquest concurs s’enfrontaran a un total de sis proves oficials i que correspondran a les Reprises AP/Sense Galops,  Reprise AP, Reprise 1, Reprise 2, Reprise 3A i Reprise 4, que seran jutjades per Paquita Kriens com a Presidenta del Jurat, Socorro Blas i Clare Benmayor, actuaran com a Vocals i Meritxell Agramunt, exercirà de Delegada Federativa.

En quant el concurs del CDT0* del Club Hípic Rosper, de la localitat de Vilanova i la Geltrú, es realitzaran les mateixes proves oficials que en el concurs anterior, és a dir, Reprise AP/Sense Galops,  Reprise AP, Reprise 1, Reprise 2, Reprise 3A i Reprise 4. En aquest concurs, el jurat estarà format per Eva Maria López com a Presidenta, Marta Condeminas com a Vocal i Socorro Blas com a Delegada Federativa.