• bg
  • bg4
  • bg5

Doble concurs de Doma Clàssica en el C.E. Herederos de Santiago

herederosEl C.E. Herederos de Santiago celebrarà aquest proper diumenge un doble concurs de Doma Clàssica, ambdós de categoria Territorial però de 0* i 1*, celebrant-se durant la jornada dominical un total de quinze proves oficials entre les dues competicions.

En el concurs destinat a la categoria CDT1*, els participants podran concursar a les proves destinades a Benjamins, Alevins, Infantils, Juvenils 0*, Juvenils, San Jorge i a les categories de Poltres de 4, 5 i 6 anys. Aquest concurs serà jutjat per Jordi Castro com a President del Jurat, amb Meritxell Pontes i Eva Maria López, com a Vocals i Jordi Pontes com a Delegat Federatiu.

En quant el CDT0*, aquest concurs tindrà un total de sis proves oficials i que correspondran a les Reprises AP Sense Galops, AP, 1, 2, 3A i 4, en un concurs que serà jutjat per Jordi Castro com a President, Meritxell Pontes com a Vocal i Jordi Pontes com a Delegat Federatiu.