• bg
  • bg4
  • bg5

Doble concurs de Doma Clàssica en el C.H. Pegasus

1510370 10203464279953335_1662180427225811881_nEl C.H. Pegasus celebra aquest cap de setmana un doble concurs de Doma Clàssica de les categories CDT1*+CDT0* i que conformen la quarta edició del Trofeu Pegasus de Doma Clàssica. En total, i entre els dos concursos, es realitzaran quinze proves oficials.

El concurs de major categoria serà el CDT1*, que tindrà un total de nou proves oficials, i que seran les corresponents a les Reprises Alevins Equips, Infantils Equips, Benjamins, Juvenil 0* Equips, Juvenil Equips, San Jorge i les destinades a cavalls de 4, 5 i 6 anys. Per la seva part, el concurs corresponent el CDT0*, tindrà un total de sis proves oficials, i que correspondran a les Reprises AP Sense Galops, AP, Nivell I, Nivell 2, Nivell 3A i Nivell 4. Els dos concursos seran jutjats per Dominique Grillot com a Presidenta del Jurat, amb Socorro Blas, Nadine Thomas i Marta Condeminas com a Vocals i Meritxell Agramunt com a Delegada Federativa.