• bg
  • bg4
  • bg5

El Real Club de Polo acollirà el seu segon CDN2 * de la temporada

PepeRaga1Un centenar de binomis ja han confirmat la seva participació en el proper Concurs de Doma Nacional, de categoria dues estrelles (CDN2*), que es disputa el pròxim cap de setmana a les instal•lacions del Real Club de Polo de Barcelona. Aquesta serà la segona competició de Doma Nacional que celebra el centre barceloní en el que portem de temporada.

Durant les dues jornades que conformaran el CDN, es disputaran un total de 23 proves en el què genets i amazones hauran d'aconseguir que els seus cavalls realitzin totes les seves ordres amb el màxim grau d'harmonia i perfecció . Indubtablement , la doma clàssica és una de les disciplines més exigents de l'hípica . Per assolir la tranquil•litat , elasticitat , agilitat i flexibilitat , imprescindibles per al perfecte desenvolupament dels exercicis , cavall i genet han d'aconseguir la màxima complicitat i compenetració . David Mèrida serà el president del jurat i actuaran com a vocals Nadine Thomas , Clare Benmayor , Paquita Kriens , Marta Condeminas , Anna Madroñal i Francisco Madrid .

El Concurs de Doma nacional 2* es desenvoluparà , com és habitual, al picador de l'entitat barcelonina . L'entrada al recinte hípic serà gratuïta .