• bg
  • bg3
  • bg4
  • bg5

Morgan Barbançon conquereix el Bronze en el Campionat d’Espanya de Doma Clàssica

El Campionat d’Espanya de Doma Clàssica, que s’ha celebrat a les instamorganbarbancon vitanal.lacions de Can Alzina, a la localitat de Polinyà, s’ha tancat amb una medalla de bronze per l’amazona catalana, Morgan Barbançon, en un campionat conquerit per José Daniel Martín Dockx.

josedanielmartindock grandioso_KurCom dèiem, el nou campió d’Espanya absolut és José Daniel Martín Dockx, en un campionat molt igualat i on Martin Dockx va superar per un estret marge a José Antonio Garcia Mena. El nou campió d’Espanya, va aconseguir a lloms de Grandioso la medalla d’Or, amb un resultat de 74.287%, superant a Garcia Mena, que amb Norte Lovera, va acumular un total de 74.230%, quedant-se a les portes de revalidar el títol de campió que va aconseguir l’any 2013. El podi del campionat va ser per l’amazona catalana, Morgan Barbançon, que a lloms de Vitana va aconseguir un total de 71.311%, enduent-se la medalla de Bronze.  La federada catalana, va anar de menys a més durant tot el campionat, tancant el seu concurs amb la Kür Gran Premi amb una gran actuació a ritme del Llac del Cignes i El Cascanous.

A la resta de proves, ta,bé va destacar la tercera posició obtinguda a la prova Màster de 6 anys per Dimacho BCN, muntat pel català, Agustí Elias. Elías, es va haver de conformar amb la tercera posició, en una prova dominada per Doctor de Encinasola, muntat per José Antonio García Mena, mentre que la segona posició va ser per Dragao Figueiras, muntat també per García Mena. A la categoria de Joves Genets, també va destacar la segona posició obtinguda per Josep Bassols amb Dustin, amb un 71.250%.