• bg
  • bg3
  • bg4
  • bg5

Vuit binomis catalans seleccionats per participar en els propers europeus de Doma de Menors

roegeleLa Real Federación Hípica Española, ha donat a conèixer els genets i amazones que han estat seleccionats per formar part dels equips espanyols en el proper campionat d’Europa de Doma de Menors, i on un total de vuit conjunts catalans formaran part dels diferents equips.

De la categoria Junior, han estat seleccionats un total de quatre conjunts. L’equip Nacional A de Junior, que participarà a Arezzo (Itàlia), estarà integrat per Kevin Roegele amb Wieske com a Titular, i Anna Comas amb Fuerstenau com a Reserva. Com equip Nacional B, que participarà a Hickstead (Gran Bretanya), formaran part les catalanes, Anna Comas amb Fuerstenau i Claudia Costas amb Rich Man.

A la categoria de Joves Genets, l’equip A tindrà com a representants catalans a Josep Bassols amb Dustin, i a Dolors Moncayola amb Zchufro C, mentre que Daniela Sánchez amb Copo VIII, formarà part de l’equip Nacional B.

Finalment, a la categoria de Ponis, l’equip Nacional tindrà la presencia de l’amazona catalana, Sofia Argelich amb Desparo, que competirà a Millstreet (Irlanda).