• bg
  • bg4
  • bg5

El CAVA organitza un doble concurs de Doma Clàssica

cava acegiLa Doma Clàssica torna amb força a les instal.lacions del CAVA a Sant Martí Vell, que durant aquest cap de setmana celebrarà un doble concurs de Doma Clàssica, que seran de les categories CDN2** i CDNM, realitzant-se un total de 33 proves entre els dos concursos.

verano-baja-mciEn aquesta ocasió, el concurs que desenvoluparà més proves serà el corresponent el CDN2**, que tindrà un total de 19 proves repartides entre les dues jornades que durarà el concurs. Entre les proves que es realitzaran destaquen les finals destinades a Poltres de 4, 5 i 6 anys, les Reprises d’Alevins Individual, Infantil Individual, Juvenil 0* Individual, Juvenil Individual, Intermedia I, Clàssica 2, Gran Premi, Kür Gran Premi i San Jorge. En el CDN Menors, els participants es trobaran un total de 14 proves, corresponents a les Reprises d’Alevins Individual, Infantil Individual, Ponis Individual, Juvenil 0*, Juvenil, Joves Genets Individual, Kür Junior i Kür Joves Genets.

Els dos concursos seran jutjats pel mateix Jurat que estarà conformat per: Maria José  Vignau com a Presidenta, Meritxell Agramunt, Bàrbara Regas i Clare Benmayor com a Vocals, Núria Garzón serà la veterinaria i Renata Martín exercirà les funcions de Delegada Federativa.