• bg
  • bg3
  • bg4
  • bg5

Una quarantena de binomis catalans participaran en el Campionat d’Espanya de Doma Clàssica de Menors

roegeleSegòvia rebrà en les properes hores els més de quaranta binomis catalans que participaran en el Campionat d’Espanya de Doma Clàssica de Menors que es celebrarà a les instal.lacions del CECYL des de dimecres i fins el diumenge dia 7 de setembre.

La Delegació catalana serà una de les més nombroses en aquest campionat, i on els genets i amazones catalans tornaran a ser els grans favorits a la majoria de les proves que conformen aquest campionat. En aquesta ocasió, la Federació Catalana presenta un total de sis equips oficials (Canigó-Montseny-Puigmal-Cadí-Montroig i Pedraforca)  que tindran com a cap d’equip a Marta Condeminas. A més dels equips de la Federació, també hi formaran part d’aquest Campionat un total de cinc equips de clubs i que seran el CAVA Caballos, el CAVA Ponis, el Club Hípic Esteve i Barranco, el CT Torrell Team i CH Vidreres i el Pepe Raga Team.

Els participants en aquest campionat tindran durant la jornada del dimecres la presentació dels equips, la reunió tècnica i les inspeccions veterinàries corresponents a les categories d’Alevins i Infantils.  En total i entre els quatre dies de competicions, es realitzaran un total de quinze proves oficials corresponents a les categories d’Alevins, Infantils, Juvenil 0*, Juvenil i Joves Genets. Degut a la gran quantitat de participants en aquest campionat, el Jurat de les proves seran força extens,  i on destaca la participació com a vocals dels jutges catalans: Maria José Vignau, Francisco Guerra i Meritxell Agramunt.  A més dels tres catalans, la resta del Jurat estarà conformat per Juan Carlos Campos, com a President, i Maria Teresa Alonso, Mariano Santos, Paulina Dekler, Rosa Maria Garcia, Armando Santos, Miguel Morales, Alvaro Perdomo i Enrique Guerrero com a Vocals, amb Ana Isabel Palacios com a Vocal Reserva, Renata Martin com a Comissària, Lara Santos exercirà d’Ajudant Comissària, la Veterinària serà Lorena González, la Delegada Veterinària serà Patricia Limón, mentre que Jorge Conde serà el Delegat de la RFHE.  A més dels diferents membres del Jurat, per aquest Campionat, la RFHE ha convidat a tres jutges internacionals i que corresponen a Maria Alonso de Quinzaños (Mexicana), Isabel Wessels (Gran Bretanya) i Maria Colliander (Finlàndia).

El llistat de participants catalans en aquest campionat és el següent:

Campionat_Espanya_Menors.pdf