EXE HOTELES

logo EXE

exe Hotels és una Cadena d'Hotels que ofereix solucions per a viatges de negocis convertint una estada necessària en una estada agradable. Reuneix una selecció d'excel·lents i reconeguts establiments en cada destinació.
Amb un clar enfocament cap al servei del client executiu, la raó de ser de exe Hotels resideix a oferir una perfecta combinació de totes les facilitats funcionals que exigeix un viatger de negocis, amb la singularitat de cadascun dels hotels membres. Així mateix, una de les claus de exe és un creixement continuat que proporcioni una xarxa geogràfica integral per als viatges de negocis.
exe Hotels disposa d'una gamma d'hotels capaç de satisfer les necessitats, tant de negoci com d'oci, dels clients més exigents. D'aquesta garantia de servei, té origen el seu compromís a mercat “Come for business, stay for pleasure”, que aposta per transformar una estada necessària en una estada agradable.

Avantatge al Federat:

A més als Hotels EXE el Federat es beneficiarà del següent Pack

• Internet Gratuït en tots els hotels EXE via cable o wifi
  • Preu de l'habitació doble/doble ús sense suplements en règim de només allotjament.
  • Early check-in o arribada 2 hores abans i Late chet-out o sortida 4 hores després
  • Detall de benvinguda

reservas 1