KIESSER TRAINING

kieserlogo

KIESER TRAINING Solució eficaç

Kieser Training s'ha especialitzat en la solució de problemes de debilitat muscular i òssia provocada per atròfia. Què vol dir això?
El desenvolupament de la força al llarg de la vida d'una persona mostra una fase curta d'augment de força i una fase llarga de pèrdua de força: a partir dels 25 anys i fins al final de la vida, el cos perd entre un 30-40% de massa muscular. Si no s'evita, apareix teixit conjuntiu i adipós en lloc de la musculatura. En moltes ocasions es considera part del procés d'envelliment, però sovint és el resultat de la passivitat i la falta d'exercici. El moviment solament no és suficient per mantenir el cos en forma. La qualitat del moviment es determina per la resistència que salva. Dosar aquesta resistència amb exactitud i aplicar-la de forma preventiva o terapèutica és l'especialitat de Kieser Training.
Prenent com a base els coneixements científics, Kieser Training ofereix un enfortiment muscular saludable com a mesura preventiva i terapèutica. Gràcies a la divisió de la seva oferta en dos productes o serveis, el client sempre rep la seva solució individual.
Enfortiment muscular com a prevenció
L'entrenament preventiu serveix per a un enfortiment general. L'enfortiment muscular és una via eficaç per mantenir-se sa i rendir en la vida quotidiana, el treball i l'esport. Una introducció detallada i realitzar regularment sessions acompanyades asseguren l'èxit.
Enfortiment muscular com a teràpia
La teràpia està controlada per metges i dirigida per terapeutes. Permet formar múscul de forma segura i precisa en cas de greus problemes de l'aparell locomotor. Després de finalitzar la teràpia, es manté l'èxit a llarg termini amb un exercici autònom a l'àrea preventiva.

AVANTANTJA AL FEDERAT: 10% DESCOMPTE