• bg1
  • bg5
  • bg6

Salt, Doma Clàssica i Alta Escola a la Fira de Sant Jaume 2016

13631422 588191578030481 2780643314053379485 nEls propers dies 22, 23 i 24 de juliol tindrà lloc una nova edició de la Fira de Sant Jaume, que organitza Reus Promoció amb la col·laboració de l’Associació dels Amics dels Cavalls de les comarques de Tarragona, al recinte del Parc de la Festa, al camí del Roquís.

La Fira de Sant Jaume s’organitza amb l’objectiu de mantenir viva una de les tradicions més antigues de Reus i un dels certamen firals més antics de Catalunya, que té els seus orígens en l’any 1343.

Els grans protagonistes de la Fira són sens dubte els cavalls i en aquesta ocasió es podrà gaudir d'un CST0 *, un doble concurs de Doma Clàssica categories 0 * i 1 * i un altre d'Alta Escola.

Dissabte es celebrarà un CST0 * que tindrà un total de vuit proves d'altures compreses entre 0,40 i 1,30. En aquesta ocasió Àngel Vilches serà el president del Jurat, Ivan Domínguez i Jordi Bortolo els vocals i Jordi Pontes actuarà com a delegat federatiu. Jaime Sancho serà l'encarregat de dissenyar els recorreguts.

Aquest mateix dia els assistents a la Fira podran gaudir també del Concurs d'Alta Escola categoria territorial 0 * que tindrà sis proves oficials i són les que corresponen a Nivell Avançat, Nivell Mitjà, Juvenils, Cavalls Joves, Benjamins i Infantils. Bàrbara Regas i Dominique Grillot seran les encarades de jutjar les proves.

El doble concurs de Doma Clàssica, tindrà lloc diumenge. Les reprise  AP Prèvia, AP, clàssica, 1, 2, 3 i 4 seran les proves corresponents al CDT0 *, mentre que el CDT1 * tindrà un total de 22 proves. El Jurat en les dues competicions estarà format per Dominique Grillot, Barbara Regas, Carlos Gracia i Socorro Blas com a delegat de la FCH.