• bg1
  • bg5
  • bg6

Willinton Moreno guanya el Gran Premi de Puigcerdà

-willinton-moreno-CERDANYACelebrat amb èxit el primer concurs de salt d'obstacles nacional de la "Ruta de la Cerdanya", en aquesta ocasió categoria 2 *

Willinton Moreno va fer doblet a l'última jornada del CSN2 *, imposant-se en la prova d'1,20 amb "Catena II" i amb "Quite Classic" va aconseguir la victòria en el Gran Premi al realitzar el millor crono dels tres binomis que havien passat al desempat, amb aquest mateix cavall venia de guanyar la prova gran del dia anterior. La segona i tercera posició van ser per Alfons Roquet amb "Trophee de Riverland" i Beth Espinos amb "Waka".

Beth Espinos amb "Olady des Etisses" va guanyar la prova d'1,25 m de l'última jornada, amb aquest mateix cavall s'havia imposat en el petit Gran Premi de dissabte. El guanyador en la prova d'1,20 va ser Gonzalo Márquez amb "Wai-Takki".

Ester Roquet amb "Greyci Puigrog" va guanyar la prova d'1,20 m del primer dia, en què el seu germà Alfons va ser segon amb "Si Jaloup Pettit Joe". En la prova gran de la jornada inaugural es va imposar Alfons amb "Quity del Duero".