• bg1
  • bg5
  • bg6

La competició comença de nou al Reial Club de Polo de Barcelona

P. GoyoagaConcloses les celebracions de Nadal, el Reial Club de Polo de Barcelona donarà el tret de sortida a les seves competicions hípiques.

El pròxim cap de setmana tindra lloc del primer CSN2 * de l'any. El concurs comptarà amb la participació d'uns dos-cents binomis de tot Catalunya, a més dels genets i amazones habituals del RCPB, entre els quals destaquen Raquel Gatell, Margaret Mollet, Eugenio Corell, Alejandra Fransitorra, Gonzalo d'Almeida i Eduardo de Aysa, entre d'altres molts. Després de la celebració dels jumpings de Nadal a la pista coberta del RCPB, el primer esdeveniment del calendari 2018 tindrà lloc novament a la pista olímpica de l'entitat barcelonina.

La directora tècnica de la competició serà en aquesta ocasió Maite Guaita. Ella dissenyarà els diversos traçats d'un total de setze proves. El nivell d'exigència oscil·larà entre 0,80 m i 1 m de les proves complementàries, destinades a cavalls i genets novells, i les proves oficials que tindran alçades compreses entre 1,10 m i 1,35 m.

La competició començarà el divendres a partir de les 11.00 h i l'entrada serà gratuïta per a tots els aficionats.