• bg1
  • bg5
  • bg6

Albert Hermoso arrasa al 1r cap de setmana de la Ruta Costa Brava 2018

QuilateAHermosoEls genet de Els Serrats s’emporta 5 de les sis proves grans. Gerard Saballs completa la llista

Tot i un cap de setmana calorós, una mitjana de 80 binomis han participat a la 1a etapa de la Ruta Costa Brava d’enguany. Amb proves des de 0,40 per als més petits fins al Gran Premi del diumenge la RCB1 ha tingut un clar protagonista, Albert Hermoso. Guanyador ex aequo del Gran Premi amb Lord de Peñaflor i Nereo CP, també es va classificar 1r i 2n en la jornada inaugural, 3r en la jornada del dissabte i guanyador indiscutible de la prova de 1.20m (inclòs el petit Gran Premi) amb Quilate.

Se li va escapar la prova d’1.30m del dissabte, que va guanyar el jove Gerard Saballs amb Saja; els va acompanyar en 2a posició, Pau Sánchez amb Cerise de la Cense. Aquest binomi també van quedar 2ns divendres i diumenge a 1.20m. Destacar també el paper de Marçal Piró, 3r al Gran Premi amb Isacorada i en la prova gran de divendres i un 3r a 1.20 amb Ibanito CP.
La prova de 1.10m, va ser la més nombrosa i va comptar amb els triomfs d’Albert Hermoso i Aldebaran MTO, Martina Sanchez amb Orki i Alexandre Guinot amb Happy Day de Champion.

El Comitè Organitzador vol agrair a genets, amazones, entrenadors, secretaria i jurat, assistents, patrocinadors i tots els col·laboradors per seguir confiant en el Centre Eqüestre Alt Empordà com a un club de referència en les competicions de salts a la província de Girona.
Us esprem a tots i totes a la prova de relleus del dimecres 8 d’agost i a la RCB2 on s’incorporen genets com Joel Vallès i Oriol Pradells.

Font: Ester Morchón

Sub galleries