• bg1
  • bg5
  • bg6

El CSI Ambassador Class reuneix set nacions al Polo

Santiago MercéTan sols una setmana després de la disputa del CSIO Barcelona, ​​la prova per equips més important del món, el Reial Club de Polo acull una edició més el CSIV-B Ambassador Class

El Concurs de Salts Internacional de Genets Veterans, tindrà lloc del 12 al 14 d'octubre i en aquesta edició comptarà amb la participació de genets i amazones procedents de set nacions (Alemanya, Bèlgica, França, Gran Bretanya, Itàlia, Suïssa i Espanya). Un total de quaranta-set genets i amazones i cent cavalls competiran a la pista olímpica del club barceloní. La representació espanyola ve encapçalada per Antonio Aixerch i Santiago Mercè.

Al llarg de les tres jornades es disputaran un total de tretze proves, destacant especialment la copa per equips de dissabte i el gran premi que tindrà lloc el diumenge. Elena Boix serà l'encarregada de dissenyar els diferents traçats les altures oscil·laran entre 1,10 i 1,25 m.

La principal característica d'aquest concurs de salts internacional és que els genets han de tenir més de 49 anys i les amazones haver complert 45.

La competició es desenvoluparà de forma contínua durant les tres jornades i accés a la serà gratuït per a tots els aficionats.