• bg1
  • bg5
  • bg6

T.R.E.C per totes les categories al Club Esportiu Binomis

PTV Alevins     CTO. CTA.  CAVALL DE MARDurant el cap de setmana, dissabte i diumenge, el Club Hípic Binomis celebrarà  un concurs territorial de T.R.E.C. puntuable per  la Lliga Catalana.

Dissabte el concurs serà per  les categories Sènior **, Sènior *, Junior ** i Cadets *, mentre que el Diumenge serà el torn dels menors en les seves tres categories Infantils, Alevins i Benjamins.

L'horari per  les dues jornades serà el mateix, la reunió prèvia està prevista a les 8:00 h, continuant amb el Control dels Equips, per donar la sortida a les 8:30 h a la Prova d'Orientació (POR). A les 11:30 començarà  la Prova d'Aires (PAR) i tot seguit, un cop finalitzada aquesta, els participants prendran la sortida per  la prova de Terreny Variable (PTV).

El Jurat estarà format per Jordi Plans com a president el dissabte mentre que Bernat Font ocuparà  el mateix càrrec el diumenge al concurs de menors. Com a vocals en tots dos concursos tindran  a Laura Gimenez i Aleix Font. Ricard Monfort serà l'encarregat de traçar el recorregut de la POR i al mateix temps assumirà les tasques de Delegat Federatiu.