• bg7
  • bg11
  • bg12
  • bg13

Campionats de Catalunya de Ranch Sorting i Cattle Penning, western en estat pur.

ctoEls dies 18 i 19 de novembre a Natural Hipic, dues de les més emocionants disciplines del treball decidien als Campions de Catalunya 2016

El Ranch Sorting de dissabte va ser espectacular en participar la majoria dels millors genets del nostre país, i disposar d'unes fantàstiques vedelles gentilesa com sempre de la Federació Bruna del Pirineu. Al Campionat de Catalunya van participar 10 equips infantils i 24 en categoria Open.

En Infantils Campions de Catalunya i medalla d'or per Mònica Araquistain i Ainna Herència, medalla de plata per Elisa Marimón i Ainna Herència i el bronze va ser per Elisa Marimón i Mónica Araquistain.cto1

En categoria Open els nous campions de Catalunya i medalla d'or van ser Mónica Araquistain i Juan Araquistain Carreras, plata per a Juan Araquistain i Juan Araquistain Carreres i bronze per a Rafael Tramullas i Xavier Vidal.

Diumenge va ser el dia del Cattle Penning. Una prova molt complicada, sobretot per als infantils per la dificultat de les vedelles, que eren molt fresques.

En categoria infantil la nova Campiona de Catalunya i medalla d'or va ser Mònica Araquistain amb 1 vaca a 113,31 segons. Plata per Marc Aranau amb 1 vaca al 135,41 segons i el bronze per Xenia Arnau amb 1 vaca en 150,66 segons.Cto2

En la categoria Open el nou Campió de Catalunya i medalla d'or va ser Juan Araquistain amb 2 vaques en 43, 16 segons. Medalla de plata per Mònica Araquistain amb 2 vaques en 52,85 segons i medalla de bronze per  Rafa Tramullas amb 1 vaca al 87, 21 segons.

Tant en Ranch com a Cattle, els infantils disposen de 90 segons mentre que a open només de 60 segons per realitzar el treball.