• bg1
  • bg5
  • bg6

Jornades de Tecnificació de CCE

cambrian cross countryLDes de la FCH, a través de la Comissió de CCE, s’estan preparant dues jornades incloses en els Plans de Tecnificació, que es duran a terme entre la celebració  del Campionat de Catalunya i finals d’any 2017 .

Les condicions d’admissió seran valorades per la comissió d’acord amb els resultats esportius: resultats als Campionats d’Espanya i de Catalunya.

Els objectius a assolir amb aquestes jornades, és la preparació per els Campionats d’Espanya 2017, en les categories d’aleví i infantil, i confirmació de binomis en les seves categories.

La participació màxima admesa per les jornades de tecnificació és de 15 places.

Els interessats podeu enviar les vostres preinscripcions a: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. amb còpia a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

La data límit d’inscripció es el 31 d’octubre

Full d'inscripció