• bg1
  • bg5
  • bg6

Carla Noguera anirà al clínic de CCE convocat a Madrid

Carla Noguera RoaAl llarg del proper cap de setmana les instal·lacions de Los Navazuelos a Madrid, acolliran un clínic per a les categories de menors de concurs complet.

El clínic es celebrarà com a part de la programació esportiva de CCE per a aquest any i amb la vista posada en el Campionat d'Europa de Menors. Entre els vuit convocats per participar en aquestes jornades es troba la nostra federada Carla Noguera Roa.

Carla treballarà al costat dels altres genets seleccionats, divendres i dissabte amb els entrenadors nacionals de salt i doma, Luis Astolfi i Miguel Jordà, acompanyats per Carlos Diaz com a entrenador de cross, mentre que diumenge 18 participarà en el CNC que tindrà lloc a les mateixes instal·lacions.