• bg1
  • bg5
  • bg6

Complet per cavalls i ponis a Les Tanques

image001Les instal·lacions del Centre d'Equitació Les Tanques de Viladecans, acolliran diumenge un CCE, més un altre CCETP1 *

El concurs començarà a les 8:00 amb la inspecció del recorregut per iniciar les proves de doma a la 9:00 h, un cop finalitzades es donarà la sortida al Cross i per f la jornada es disputaran les proves de salt. Cadascuna de les disciplines tindran les proves corresponents a la categoria del concurs nivells 0 *, 1 *, Iniciació i Promoció en cavalls i per a tots els nivells també en el de ponis.

El jurat estarà presidit per Griselda Cristòfol, Eva María López, Jordi Albets i Guillian Rosemary seran els vocals. Eduardo Via-Dufresne i Alejandro Diego Zunszain seran els dissenyadors del recorregut de cross i salt respectivament. Leonor Brozgol assumirà les tasques de delegat federatiu.