• bg1
  • bg4
  • bg5
  • bg6

Els menuts obren i tanquen la sisena jornada de la Lliga

IMG8786El Club Hípic Esparreguera ha acollit aquest diumenge 3 de desembre la sisena jornada de la XIX Lliga Catalana de Horseball. Els protagonistes d’aquesta última trobada han estat les categories inferiors.

Els menuts, avui, han demostrat la seva grandesa. Els han seguit les categories de 3ra Mixte, 2na Mixte, posteriorment, 2na Femenina i els darrers en jugar han estat els Poussins Sub 10. Malgrat que la jornada ha començat amb un quart de retard, de seguida els equips han agafat el ritme i el diumenge s’ha desenvolupat seguint els tempos establerts i sense incidents.

El marcador l’ha obert el partit disputat entre el C.H. Banyoles que ha jugat contra l’Esparreguerra. Ha sigut un partit molt ajustat però, finalment, els petits de casa s’han endut la victòria quedant 7 a 5. La Marina i la Sara, jugadores de l’equip del Baix Llobregat, han comentat que “estem molt contentes perquè hem guanyat, ha sigut un partit molt equilibrat, però ho hem aconseguit”. Seguidament ha tingut lloc el partit més desigual de la categoria, els jugadors de l’Hípic Club GT no han pogut remuntar als seus rivals de l’Alforges, que han guanyat per 11 gols a 3. Guillem Tanyà, entrenador de GT, ha assegurat que “malgrat la derrota està satisfet del joc del seu equip i del gran esforç que han fet, ja que es un equip que està començant i es tracte de que vagin agafant rodatge”. Qui també ha realitzat un partit molt igualat ha sigut el CEEC que ha jugat contra El Serrat. Després d’uns minuts intensos i una lluita perseverant, finalment, els joves de Cardedeu han derrotat els moianesos per 12 gols a 10.

La següent categoria en saltar al terreny de joc ha sigut la divisió de Tercera Mixte. Els jugadors del CEEC han guanyat amb contundència per 8 gols i han deixat a l’Esparraguera amb només un 2 al marcador.

Posteriorment, ha jugat la categoria de 2na Mixte. Els primers en debutar han sigut l’Hípic Club GT que s’ha vist derrotat pel C.H.Banyoles. Els jugadors del Pla de l’Estany han abatut els osonencs per 9 gols a 5. Guillem Tanyà, entrenador de l’Hípic Club GT, ha comentat que “malgrat alguna baixa d’última hora, hem tingut el partit bastant a la mà” i ha volgut afegir que “si l’hem perdut ha estat, en part, per varis errors comesos”, finalment, ha conclòs dient que “ara cal treballar de valent de cara a la propera jornada”. Els partits on s’han pogut apreciar les diferències més clares, els han protagonitzat El Club Alforges i l’Esparraguera que han quedat 12 gols a 5, i els jugadors de Can Costa i la Garrotxa que han quedat 2-13.

L’empat de la jornada ha tingut lloc dins de la categoria de 2na Femení. El Club Alforges no ha pogut derrotar l’Esparreguerra i el resultat ha quedat amb un 5 a 5.

Però sens dubte, el partit més destacat d’aquest diumenge, i que per a molts haurà estat el millor de la jornada, l’ha disputat la categoria de Poussins, Tant el C.H. Banyoles com l’Esparreguera han realitzat un partit que fins a l’últim segon ningú ha pogut esbrinar quin seria el desenllaç. Finalment, després d’una dura batalla, el conjunt del Baix Llobregat ha abatut el Banyoles per 6 gols a 5. Pepo, entrenador de l’equip local, ha volgut expressar el seu entusiasme per la jornada viscuda a casa i ha comentat que “està molt satisfet de tots els partits disputats aquest diumenge”. Però sobretot ha volgut felicitar els equips de casa, en especials als més petits “per la gran evolució que han demostrat avui, gràcies a l’esforç i a la dedicació que hi posen cada dia”.

Propera jornada: 17-12-2017 al CLUB HIPIC BANYOLES

Font: Horseball Catalunya