• bg1
  • bg4
  • bg5

Noves competicions de Doma Paraeqüestre

17538 1Durant els mesos d'abril i maig es celebraran a Catalunya dues Competicions Nacionals de Doma Paraeqüestre i que tindran lloc a les localitats de Torredembarra (18/19 abril) i de Vidreres (2/3 maig).

Pels que desitgeu participar, en algun d’aquests concursos, recordeu que haureu de realitzar la inscripció, en el termini que es fixin en els Avanços de Programa, a través del Sistema de Gestió de la Web de la Federació Espanyola. No oblideu, que les normatives de la RFHE, indiquen que s’han de tenir unes classificacions per poder assistir al Campionat d’Espanya, que enguany es celebrarà a finals del mes de maig a Madrid.

Us adjuntem un enllaç amb les normatives d’aquest campionat:

Normatives

Els genets i amazones que encara no tingueu el nivell que us correspongui per classificació mèdica, podreu competir a la prova de Critèrium, a on podeu apuntar-vos en el nivell que considereu adient. En quant els que no aneu a competir, podeu acompanyar els vostres companys i viure l’ambient de la competició.