Arrenca el Campionat d'Espanya de Ponis amb la Doma Clàssica

cpto ponisDes de dilluns té lloc al Centro Ecuestre Castilla y Leon  a Segòvia el Campionat d'Espanya de Ponis. En el conjunt de les tres disciplines (doma clàssica, complet i salt) participen més de quatre-cents conjunts, sent Catalunya la segona comunitat amb major nombre de representants.

El campionat va començar amb la disciplina de doma clàssica,  la final tindrà lloc avui dimecres. A la jornada inaugural María Martínez Gutiérrez amb "Cehia bel-la" va fer la millor nota a Ponis A. La primera qualificativa de Ponis B, amb prop d'una vintena de participants, va ser guanyada per Dana Suárez Salvadó amb "CAVA Wilson". En Ponis C, la millor nota de la primera qualificativa va ser la de Lucía Bardaji amb "Romeo".

Bones actuacions dels representants catalans en complet que avui fan la prova de cross i demà dijous tindran la prova de salt, darrera d'aquesta disciplina,  d'on sortiran els medallistes.