• bg1
  • bg4
  • bg5

Celebrat amb èxit el Raid de Calonge

DSC 5423 minA la localitat de Calonge es va celebrar aquest cap de setmana 6a Gavarres Cup. La competició va reunir un total de 60 binomis que van concursar en les categories 0 *, VC-60 i VC-40.

Bons resultats per Catalunya a l'Inter-autonomies de Raid

Cartel InterautonomiasDurant aquest cap de setmana s'ha celebrat a La Venta de la Rubia, Madrid, l'Inter-autonomies 2017.

Campions de Catalunya 2017 de Raid: Maria Álvarez a Sènior i Guillem Orriols a Junior

14102017-14102017-DSC0225Maria Álvarez Ponton nova campiona de Catalunya Sènior, després d'aconseguir aquest dissabte el Campionat de Catalunya, muntant a "Vicky du Poncelet", va acabar la carrera en un temps de 5 hores, 54 minuts, 52 segons.

Arriba la 6a Gavarres Cup

DSC 5024 minOrganitzat per Cano Endurance Team dissabte que ve tindrà lloc el Raid de Calonge, VC-40, VC-60 i 0 *

Bona participació al Raid de Vallgorguina

Valllogina 1Organitzat per Amics del Raid de Vallgorguina, Gauchos a Europa i Horse Experience, es va celebrar dissabte, amb més de 50 binomis inscrits, el Raid de Vallgorguina.

III Raid Hipic de Vic - Campionat de Catalunya 2017

Cto Cat RaidDurant el proper cap de setmana se celebrarà una nova edició del raid internacional de Vic-Osona, organitzat per Endurance Club Hípic, categories CEI * i CEI **, al mateix temps que aquest últim es correrà el Campionat de Catalunya.

"AJORNADA" la reunió de clubs i comitès organitzadors de RAID

DSC 5062 minLa convocatòria realitzada per la federació a tots els clubs i comitès organitzadors de RAID per parlar del calendari 2018, ha estat ajornada.

Vallgorguina celebra el seu Raid anual

DSC 5252 minA la comarca del Vallès Oriental on es troba situada la localitat de Vallgorguina,  tindrà lloc durant aquest cap de setmana una nova edició del Raid de Vallgorguina, categories VC-60 i VC-40.

Reunió de clubs i comites organitzadors de RAID

fotoraidLa Federació convoca a tots els clubs i comitès organitzadors de Raid interessats, a una reunió per parlar del Calendari de competicions 2018.