• bg1
  • bg3
  • bg4
  • bg5

Dues medalles d'Or i una plata per a Catalunya, al Campionat d'Espanya Raid Júnior

podio-individualMes de trenta binomis van prendre part en el Campionat d'Espanya de Raid Júnior 2017, que va tenir lloc dissabte a Xinzo de Limia, Ourense.

La carrera va ser un CEIYJ ** de 122 quilòmetres dividits en quatre fases de 40,31, 31 i 20 quilòmetres respectivament. El nostre genet, Guillem Orriols muntant a "Orange Glove" va ser el primer participant en creuar la línia d'arribada, fent un temps de carrera de 5:04:43 que li va donar la medalla d’or, seguit de Laura Fernández amb "Shagya Írisz "(5:07:32) que va ser argent i  l'asturià Marcelo Vicente Gil amb" Estambul " es va penjar el bronze.

En la prova per equips Catalunya va tornar a pujar al més alt del podi amb l'equip format per Guillem Orriols, Laura Fernández, Bruna Pujols i Jana Oms, l'argent va ser per a andalucia i el bronze per a asturias

El diumenge 9 Álex Luque va guanyar el CEI2 ** amb “Calandria”,  i en el CEI1 * la victòria va ser per a Rocío Díaz Cortón amb “Cruela d’Abalume”.

Enhorabona!

podio-individual