• bg1
  • bg4
  • bg5

Arriba el V Raid de Pla de Martís

167211f7a8b80d569210e0265d3b09f5En Serinya està tot preparat per acollir el Diumenge 15, el V Raid de Pla de Martís, categories VC-40, VC-60 i CET0 *, organitzat pel Club Hípic Bosquerós.

A les 8:00 h els participants del CET0 * s'han de presentar al control veterinari per prendre la sortida de forma esglaonada. Aquesta cursa està dividida en quatre fases, dues de 22 i dues més de 20 quilòmetres. A continuació d'aquests, el control veterinari serà per als cavalls del VC-60 que immediatament després iniciaran el seu recorregut per completar les 3 fases de què consta la seva categoria i finalment serà el torn del VC-40 que correran la seva carrera en dues fases .

El jurat de camp estarà presidit per María Uriarte, a la qual acompanyaran com a vocals Montse Trilla i Franc Esteve. Toni García serà el representant de la FCH.

Angels Delgado serà la presidenta de la comissió veterinària de la qual també formaran part Mar López i Laura Lozano.