• bg1
  • bg4
  • bg5

Serinyà acull el V Raid Pla de Martis

image005Prop de 60 binomis es van donar cita dissabte a Serinyà per participar en el CET0 *, VC-60 i VC-40 del V Raid Pla de Martis.

Els millors temps en realitzar les quatre fases del CET0 * van ser per a  Josep Visa i "Sardinu" que van finalitzar en 5:45:02, Jordi Compte amb "Madona" en 5:52:27 i Sabrina Roucaries amb "Danubio" (5:54:57).

El VC-60 va ser el raid amb major nombre de participants en el qual es van donar cita prop d'una trentena de binomis, quatre d'ells van completar les tres fases en una mica més de quatre hores, creuant la línia d'arribada amb pocs minuts de diferència. Francesc Capdevila i "Al Farell" (4:37:54), Marc Torres amb "Mer Suli" (4:40:08), Alina Houvinen amb "Shagya Margareta" (4:46:46) i Carla Rodriguez amb "For Dinamita "(4:51:06).

Per últim millor temps per Mariona Montañez amb "Tra Crasch" (2:48:55) en el VC-40 seguida de Nerea Delgado i "Katana D" (2:55:15), Paula Fernández amb "Bitus" (2:55 : 16) i Sonia Martínez amb "Tiska du Barthas" (02:57:42).

Sub galleries

Raid-Santa-SusanaBack to Raid