• bg1
  • bg4
  • bg5

Sol.licitud proves calendari Internacional de Raid

1285567899 0Us recordem que aquells Comitès Organitzadors que tinguin previst fer competició internacional per al 2018, cal que enviïn la seva petició via e-mail, abans del 27 de setembre de 2017.

L'e-mail ha d'estar dirigit a la Pilar Maroto, responsable del departament tècnic de la RFHE (Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.), indicant:

• Categoria del concurs i quilòmetres
  • Lloc on es realitzarà
  • Nom del comitè organitzador
  • Adjuntar comprovant d'abonament dels drets FEI (nº cte. ES61 0049 1893 05 2610259454)

Les peticions rebudes s'estudiaran en la reunió de la comissió de Raid i el 28 de setembre es procedirà a la seva sol·licitud d'inclusió en el SISTEMA FEI. El termini de tancament de calendari FEI és l'1 d'octubre, totes les peticions que arribin posterior a aquesta data, la FEI pot cobrar dobles drets.