• bg1
  • bg4
  • bg5

Arriba una nova edició del Raid de Santa Susanna

santa susana 2017Aquest cap de setmana tindrà lloc el Raid de Santa Susanna, una de les competicions més arrelades del calendari oficial a Catalunya que enguany celebrarà la seva 64 edició.

L'Ajuntament de Santa Susanna és l'encarregat de l'organització del Raid que com cada any estarà dividit en quatre categories, CEI ***, CEI **, CEIYJ I CEI *. La cursa de menys recorregut correspon al CEI * amb un total de 85 quilòmetres que els participants recorreran en tres fases durant el dijous 7. Les tres categories restants es disputaran en dues jornades, divendres i dissabte, cada dia la cursa estarà dividida en tres fases . Els participants del CEI ** i CEIYJ recorreran un total de 152 quilòmetres, mentre que els del CEI *** hauran de completar 192 km.

El jurat de camp està format per Rafael Garrido com a president, Rosa Montero, Maite Estany i Josepa Cañellas com a vocals. Mathilde Beaur serà la jutge estrangera i Fernando Garrido el delegat tècnic. Fernando Uriarte actuarà com a cap de comissaris

La comissió veterinària estarà presidida per Fabrizio Pochesi, acompanyat per Guillermo Arnal, Anna Jorda, Sandra Civit, Pierre Julienne i Maria del Mar Lopez, mentre que Divina Esmoris serà l'encarregada d'actuar com a veterinari de tractament.