Set medalles per Catalunya al Campionat d'Espanya de Ponis Doma Clàssica Individual

FullSizeRender2La tercera jornada del Campionat va finalitzar amb el lliurament de medalles individuals de Doma Clàssica, competició que ahir va posar el punt final.

En Ponis D les coses van estar molt ajustades entre els primers classificats, amb una puntuació mitjana, després de les tres qualificatives, de 237,064% Lluc Fajula amb "Picachu" es feia amb la medalla de Plata, Maria Bech amb "Kooihuster Kempe" (233,193 %) va ser medalla de bronze. La medalla d'Or va ser per  la Navarra Ane Martin amb "Kronprinz".lluc fajula2

Ponis C va finalitzar amb el domini que han mantingut des de l'inici les germanes Bardaji. Lucía es va fer amb l'or, mentre que Inka va ser plata. Totes dues amb "Romeo" amb unes mitjanes de 236,783% i 232,842% respectivament. El bronze va ser per Marrietje Carranza amb "Lara de Gathemo" que va obtenir la seva millor puntuació l'últim dia finalitzant el campionat amb 229,656%.

En ponis B Carla Ugena amb "Cehia Amadeus" (239,526%) i Dana Suárez amb "CAVA Wilson" (237,136%) van ser medalla de plata i bronze, completant el podi l'asturiana Ines Anton amb "Kirgiz de Braniego" que va ser or.

Avui és l'última jornada de complet, on es coneixeran els medallistes tant individuals com per equips. Després de les proves de doma i cross Aina Àvila amb "Bam Bam" encapçala la classificació a Ponis A, el mateix fa Oriol Arjona amb "Cantinflas" a Ponis B. Pel que fa als equips tant a Ponis A com a B les classificacions provisionals estan encapçalades per equips catalans. També avui arrenca el salt d'obstacles amb la presa de contacte.