CDT0* celebrat a l'Hipiclub Internacional

IMG 8307-ROMERO SALMERON MARÍA -1ª-R3 576x1024Celebrat amb èxit el concurs de doma clàssica previst, per aquest cap de setmana, a l'Hipiclub Internacional de Gava.

La classificació a la Reprise AP va estar encapçalada per Anna Albiol amb "Princep" amb una mitjana de 70,050%, Janna Raya amb "Templado" (69,750%) i Ariadna Poblet amb "Kalajary" (67,500%) van ocupar la segona i tercera posició respectivament . Amb una puntuació de 66,413% Montse Fernandez amb "Yenko" va ser la guanyadora a la Reprise 1, la segona posició va ser per  Abril Monteagudo amb "Brasileño XXII" que va obtenir 66,304% i finalment la tercera plaça va ser per Natalia Garcia amb "Noble XXXV"  (64,783%).

La Reprise 3 va ser la prova amb major nombre de participants on les tres primeres posicions van ser per Maria Romero amb "Golf de Vega" (67,059%), Alba Baena amb "Diputado IX" (64,706%) i Marta Dalmau amb "Basilon I" (62,647%). Elsa Munne amb "Yenko" i una puntuació mitjana de 66,250% va ser la guanyadora a la Reprise 2, mentre que Pedro Manuel Gomez amb "Único del Mayorazgo" finalitzava la Reprise 4 amb una puntuació de 66,875%.

IMG_8296-GARCIA-BERMUDEZ-NATALIA--3-R1_576x1024
IMG_8297-MONTEAGUDO-REIG-ABRIL-2-R1_576x1024