Rosa Tarrason i “Amarelo” guanyen la Kür Gran Premi al Reial Club de Polo de Barcelona

TarrasonRosa Tarrason i “Amarelo” es van proclamar guanyadors de la Kür Gran Premi del CDN3 * que es va disputar, amb la participació de més d'un centenar binomis, al llarg del cap de setmana a la pista olímpica del Reial Club de Polo de Barcelona.

La competició que va començar a les 08:30 del matí, va tenir com a primer vencedor a Merrietje Carranza amb "Lara de Gathemo" a Ponys Individual. En Aleví Individual es va imposar José Montoya amb "Original's B Majalimar II", mentre la Infantil Individual va ser per  Andrea Montoya, muntant a "Original's B Noble Spirit".

Juvenil 0 * Individual va ser per per Adrián Rodríguez i "Walt Disney D'Alo" i en la Clàssica 2 es va imposar Pere Marquès amb "Espirit".Victor Alvarez

Paloma Parga amb "Acebuche XV", que venia de guanyar en la jornada inaugural la Sant Jordi, va repetir triomf en la Intermèdia I.

Lucía Reese muntant a "Rosegger" va tornar a ser la millor a Juvenil Individual, i Olga Ivanova amb "Optimus Prime" no va tenir rival a YR Individual.

En les finals de cavalls de 4 anys la millor va ser Heike Osterkamp muntant a "Frida K". A la final de 5 anys es va imposar Jordi Hoyos muntant a "General", la de 6 anys va ser per Núria Vilà amb "Brandon" i Juan Antonio Jiménez muntant a "Euclides" va ser el millor de 7 anys.

A la jornada inaugural van destacar així mateix les victòries de Víctor Álvarez amb "Curioso XXV" al Gran Premi i de Pere Marquès amb "Avatar" a la Clàssica 1.