Comença la "Ruta de la Cerdanya" amb la doma clàssica

ruta-cerdanya-2016- saltoJa està tot apunt al Club Hípic Cerdanya de Puigcerda, per acollir durant el cap de setmana un triple concurs de Doma Clàssica, categories territorial 1 *, 0 * i Ponis.

El concurs de 1* tindrà un total d'onze proves que corresponen a preliminar 4, 5, 6 i 7 anys, Benjamins, Alevins Equips, Juvenil 0* Equips, Juvenils, Clàssica 1 i Sant Jordi. Sis proves seran les que formin part del 0*, mentre que en ponis les proves seran per nivells de ponis A, B, C, C2, D, D2 i AP Criterium.

En els tres concursos el jurat estarà format per Marta Condeminas com a president, Mònica Carbonell i Lluís Fabregat seran els vocals. En aquesta ocasió Socorro Blas assumirà les tasques de delegat federatiu.