Informació sobre el Campionat d'Espanya de Doma Clàssica Menors

72i - Doma Clásica Dressage - Oliva Nova 2El Club Escuela Salto (CES) acollirà durant els dies de l'1 al 4 de setembre, el Campionat d'Espanya de Doma Clàssica a les categories de menors tant individuals com per equips.

Els genets i amazones que estiguin interessats en formar equip per la Federació Catalana d'Hípica, han de comunicar enviant correu electrònic a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. i Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

A continuació adjuntem informació que ens ha fet arribar el comitè organitzador, on podreu veure els allotjaments recomanats i el programa de les proves, així com el full de reserves.

Full de Reserves

PROGRAMAAlojamientos