• bg
  • bg4
  • bg5

Quatre medalles individuals per a Catalunya en el Campionat d’Espanya de Doma

doma ctoesp menores 011Ahir es va celebrar la jornada de cloenda del Campionat d'Espanya de Doma Clàssica Menors 2017 al Centre Eqüestre Castella i Leon, Segòvia, amb les finals individuals de totes les categories.

En la categoria d'alevins Marina Herrero Martínez-Losa de la Federació Riojana muntant a "Picachu", es va adjudicar la medalla d'or, Patricia Rodríguez Ruiz de la Federació Murciana amb "Casper" guanyava la medalla d’argent i Milena Moral Pastó de la Federació Catalana d'Hípica amb "Cava Nefydd Samson", obtenia el bronze.

Per la seva banda entre els infantils, la primera i medalla d'or era la balear Araceli Pons Solé amb "Mejorano V", l’argent va ser per l'andalús Bruno Cid i "Brentana" i el bronze per a Andrea Montoya Martínez amb "Original 's B. Real Meyer ".

En Juvenils 0 *, el de la rioja  Sergio Morón Basoco amb "Farnham L", alumne de Lauro Aguiló es feia amb la medalla d'or, per davant de l'andalús Agustín García Garrido amb "Kukilein" que va ser plata i de la catalana Clara Campasol Trafach amb "Denver", que va obtenir la medalla de bronze.

En la prova de Juvenils l'or i la plata van ser per a Alba va abonyegar Fontela amb "Elvillar CS" i Carla de la Fuente de Pablos amb "Fay" ambdues amazones de Castella i Leon, mentre que el bronze va ser per a l'andalús Adrian Roldán Narváez amb "Fortezo".

Finalment, es van imposar les medalles de la categoria Joves Genets, la madrilenya Mónica Blázquez López-Muñiz amb "Flash" obtenia la medalla d'or, seguida de l'amazona catalana Ona Sola González-Hidalgo amb "Siroco" que va ser plata i del madrileny Alejandro Oliva Lázaro amb "Elevado" va obtenir la medalla de bronze.