• bg
  • bg4
  • bg5

El Hipiclub Internacional va celebrar un concurs de Doma

Internacional primera entregaDiumenge amb un temps esplèndid es va celebrar a Gavà un concurs territorial de doma clàssica, categoria 0 *.

Edurne Badino amb "India", única participant en AP Prèvia va realitzar una magnifica reprise finalitzant amb una mitjana de 67,650%. Dues classificacions en AP, una de Ponis en la qual van prendre part Laia Lopez amb "Aurea" (67,950%), Martina Juanola amb "kurk On" (67,250%) i Martina Fernández amb "Aurea" (66,100%). En la corresponent a cavalls les tres primeres posicions van ser per  Alba Marti amb "Torino" (68,900%), Ariadna Garriga amb "Oakland" (68,700%) i Laia Espigares amb "Lili Sarasate" (68,500%).Internacional segunda entrega

Alejandro Navarro muntant a "Rhianna" va ser el millor, amb un 67,826%, a la Reprise 1, seguit de la Laia Rubiales amb "Lili Sarasate" (65,326%) i Claudia Blasco amb "Blue Summer" (64,783%). La classificació en la Reprise 2 va ser encapçalada per Emma Sors amb "Fisela" (67,768%), i amb mitjanes superiors al 66% la segona i tercera posició van ser per Maria Gaya amb "Olvera Jam Castaña" i Aina Guillen amb "Yenko". Tres participants van prendre part en cadascuna de les reprises 3 i 4, David Pubill i "Galan" (65,147%), Marina Quer amb "Indio" (63,603%) i Xenia Ferrer amb "Torino G" (62,868%) a la primera , mentre que a la 4 el van fer Alba Baena amb "Diputado IX" (63,472%), Carla Moreno amb "Hemeretik Quiebro X" (62,417%) i Laura Basco amb "Brita" (61,250%).