CDT0 * + CDT1 * + CPEDT0 * a Esparreguera i Vidreres

13232926 561076744051613 9052160527020156656 nDues intenses jornades de doma clàssica tindran lloc a Catalunya el proper diumenge, una al Club Hípic Esparreguera de Barcelona i l'altra al Club Hípic Vidreres de Girona.

En tots dos clubs es celebraran tres concursos de diferents categories. Les proves que formen part dels 0 * són AP prèvia, AP i les reprises 1, 2, 3 i 4, mentre que Preliminar 4, 5, 6 i 7 anys, Benjamins, Alevins Equips, Infantils Equips, Juvenils 0E Equips, Juvenils equips, Clàssica 1 i Sant Jordi, són les corresponents als 1*. El concurs de doma paraeqüestre tindrà proves per a tots els graus.

El jurat de Esparreguera estarà compost per Dominique Grillot com a president, Meritxell Pontes, Erik Balasch i Monica Carbonell com a vocals, mentre que Jordi Pontes serà el representant de la FCH

Merixell Agramunt presidirà el jurat de Vidreres juntament amb els vocals Socorro Blas, Albert Massuet i Carlos Gracia. En aquest concurs la federació catalana enviarà com el seu representant a Barbara Regas.